вступайте в ряди Фур'є ([info]dali_bude) wrote,
З 2001 по 2005 рік я був полум"яним активістом і некисло шарив в українській політиці. Відтоді я з багатьох причин випав як з активізму, так і з політики. Тому президенство Юща я спостерігав уривчасто, переважно через щоденний особистий досвід і через френд-стрічку, і враження в мене більше емоційні, ніж ґрунтовані на фактах.

Я з компетентним колєґою мав години дебатів, де я херив Юща, а він його захищав. Колєґа прийняв мої аргументи, що Ющ упустив масу моментів для того, щоб змінити ситуацію, а я прийняв його аргументи, що Ющ поза тим безальтернативно найкращий кандидат в президенти на даний момент. (Найменше зло, угу.) Тепер мені цікаво не те, чого Ющ так і не зробив (це зрозуміло), а те, щО він усе-таки доброго зробив. Якщо ви плануєте наступних виборах голосувати за Юща і не впевнені, що переборете огиду, роблячи це, то давайте разом підсолодимо цю гірку пілюлю і перерахуємо усі варті пошани вчинки президента Ющенка. Саме персонально президента Ющенка - давайте не будемо згадувати речі, які є інерцією власне Помаранчевої революції, такі як лібералізація журналістики.

Як я сказав, я впав в політично-новинну апостасію і можу згадати лиш декілька речей.

1. Підняття теми голодомору на національний та міжнаціональний рівень. Це справді важливо. Не буду пояснювати чому, бо про це багато написано і сказано.

2. Матеріальна допомога молодим батькам. Відчув на власній шкірі. То було не десять гривень, і за ті гроші ми підлатали свою нору.

3. Популяризація українського. Я не зовсім розумію, яким чином конкретно Ющ це робив, ніяких політичних кроків я не пригадую, але багато друзів це твердять, тому хай буде.

4. ?

  • Post a new comment

    Error

    Your IP address will be recorded 

  • 343 comments
Previous
← Ctrl← Alt
  • 1
  • 2
Next
Ctrl →Alt →

[info]posmixator

April 23 2009, 10:32:18 UTC 3 years ago

додам в тему - напівзміни:

зникла державна цензура і державний тиск на ЗМІ (основним став тиск джинси і політичний заказ власників)

зменшився до мінімуму поліцейський пресинг на активістів політичних партій (в громадському активізмі все не солодко, так що там тяжко узагальнювати), нікого не переслідують за погляди (хоча можуть переслідувати за дії). стала можлива діяльність партій рівною мірою по всій Україні (як буває навпаки, я на власній шкірі попробував в грудні 2004-го).

відбулися цикли зміни влади (ПР-БЮТ-ПР-БЮТ) без значних перерозподілів власності, без суспільних катаклізмів, закладається демократичний цикл зміни влади, коли виборець, а не "папа" вирішує, хто буде "спадкоємцем" (еліту після Революції не було змінено - і тому вона така погана, але це бензин, а не механізм).

зменшився психологічний бар"єр щодо України у європейців, більше 40% європейців підтримують вступ України до ЄС.

ВСЕ ЦЕ МОГЛО БИ БУТИ КРАЩИМ - АЛЕ НЕ ВИЗНАВАТИ,ЩО ПОЗИТИВНІ ЗМІНИ ВІДБУЛИСЯ,БУЛО Б СЛІПОТОЮ/РЕПРОДУКЦІЄЮ АНТИЮЩОВОГО ПІАРУ.

ІМХО

[info]dfaw

April 23 2009, 10:36:22 UTC 3 years ago

Re: додам в тему - напівзміни:

У вас чудеснейшие шоры!!!
http://kermanich.livejournal.com/190495.html
http://kermanich.livejournal.com/191538.html
http://kermanich.livejournal.com/191860.html

[info]posmixator

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]povitrulya

3 years ago

[info]dfaw

April 23 2009, 10:33:29 UTC 3 years ago

Ну если искать позитив - то да, а если то, что развалил, то его надо рисовать за рычагами какой-то техники для промышленного демонтажа.

[info]b0ris

April 23 2009, 10:35:37 UTC 3 years ago

крім юща більше нікого. більше адекватних немає. шкода, але так.
мож ще гриценко, але він навряд чи виграє.

[info]dfaw

April 23 2009, 10:37:24 UTC 3 years ago

Ющ адекватен ? (ушёл под стол, минут на 20)

[info]dfaw

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]horbal

3 years ago

[info]raw_stick

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

Anonymous

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]bohemka

April 23 2009, 10:39:16 UTC 3 years ago

Потужний старт реформи освіти - введення ЗНО (зовнішнього незалежного тестування). Ще в 2005-му, коли Яник став прем"єром, було підписано меморандум між Президентом і Прем"єром, що вони введеуть ЗНО. Юлі було насрать до минулого літа. Вона навіть в переддень минуло річного тестування рішенням Кабміну хотіла відмінити обов"язковість врахування сертифікатів ЗНО при вступі. Тільки Президент був тут послідовний від початку і до кінця.

[info]dfaw

April 23 2009, 10:42:32 UTC 3 years ago

Это называется системный развал системы образования, по тому что не вам потом учить то гавно которое в результате поступит в институт. Хотя после введения болонской системы институт тоже теперь производят что-то близкое к вторичному продукту.

[info]bohemka

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]bohemka

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]pali_ka

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]pali_ka

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]pali_ka

3 years ago

[info]orestk

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]orestk

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]orestk

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]vjn

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]vjn

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]vjn

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]vjn

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]e14

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]e14

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]e14

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]e14

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]e14

3 years ago

[info]dfaw

3 years ago

[info]kermanich

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]bohemka

3 years ago

[info]bohemka

3 years ago

[info]vjn

3 years ago

[info]bohemka

3 years ago

[info]vjn

3 years ago

[info]bohemka

3 years ago

[info]berdychevsky

April 23 2009, 10:42:43 UTC 3 years ago

1. Поки помовчу

2. Матеріальна допомога молодим батькам - однорозова виплата (в рамках виконання передвибоних обіцянок). У короткостроковій перспективі є позитивною, у довгостроковій - нівелюється.

3. Популяризація українського у виконанні Ющенка має прямо протилежний ефект, перетворившись на анекдот і джерело вічних насмішок.

[info]dali_bude

April 23 2009, 10:49:56 UTC 3 years ago

2. Тим не менше.

3. Не згоден. Останні кілька років національна атрибутика дуже помоднішала. Не знаю, яким боком тут Ющ, але факт.

[info]dali_bude

3 years ago

[info]raw_stick

April 23 2009, 10:47:52 UTC 3 years ago

Думаю, варто запитатися представників середньогокласумалогосередньогобізнесу: в який проміжок післяреволюційного періоду вам жилося/працювалося найкомфортніше? Оце й мала б бути для цих людей прагматична, логічна відповідь на питання "За кого голосувати?"

[info]ferike

April 23 2009, 10:58:00 UTC 3 years ago

Але треба врахувати два фактори:
1) інертність економічної системи - ефект будь-якого закону стає помітним через кілька місяців - а часом і років - після набуття чинності законом;
2) світову економічну ситуацію - коли в усіх криза, навіть великі професіонали економічної політики не зможуть підтримати в окремо взятій країні докризові темпи зростання.

[info]raw_stick

3 years ago

[info]nickmet12

April 23 2009, 10:55:29 UTC 3 years ago

Ну були речі, але з ходу назвати важко... В економічному плані, мабуть мало кращого ніж було раніше... ІМХО

[info]dgri

April 23 2009, 11:05:04 UTC 3 years ago

4. А ведь мог бы и ножичком полоснуть!

Добре, зроблене Ющенком, складається переважно з незробленого ще гіршого :-))

[info]dfaw

April 23 2009, 11:22:10 UTC 3 years ago

+1000

[info]vjn

April 23 2009, 11:11:26 UTC 3 years ago

По першому - так, тема піднята, але на жаль з практичного боку на цьому все і зупинилось, а з морального - вона ще й профанована бездарним відношенням - книга пам"яті так і не складена, вцілілих свідків так ніхто і не опитував, більш-менш точну цифру так ніхто і не підрахував, зате триста мільйонів викинули на бездарне одоробло, зіпсувавши парк Слави. Тому я вважаю, що краще хай тема поки що буде не піднята, ніж так її піднімати. В моїй оцінці - мінус.

По другому - це, мабуть, чи не єдине з його програми, що було виконано - і то лише через те, що виконання її залежало від уряду, який теж цю обіцянку підтримував. Хоча і в цьому були недоліки - знайомі неодноразово скаржились і на проблеми з виплатами, і на купу документів. А ще й її примудрилися обмежити в час прем"єрства Януковича...

По третьому - це говорять ті, хто звик покладати досягнення усіх на якусь конкретну персону, яка уособлює владу. Один Скрипка зі своєю "Країною мрій" зробив для популяризації українського більше, аніж сто ющенків. А про культуру я взагалі промовчу - там повний нуль. При Кучмі хоч якісь стрічки знімали...

Більше додати позитивного нічого не можу.

[info]otar

April 23 2009, 12:09:35 UTC 3 years ago

Чи зробив він усе, що обіцяв? - Ні, зробив невелику частину.

Чи мав він можливість зробити більше? - Однозначно, мав.

Чи робив він те, чого обіцяв не робити? - Так, дуже багато.

Чи зараз є кандидати об'єктивно кращі за нього? - Я таких не бачу.

Чи значить це, що треба голосувати за Ющенка? - Ні, ніколи.

[info]b0ris

April 23 2009, 12:29:50 UTC 3 years ago

не вистачає до твоїх слів: І що робити? - Убитись об стіну.

[info]otar

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]otar

3 years ago

[info]_torba

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]otar

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]otar

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]otar

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mamay_m

2 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]b0ris

3 years ago

[info]cikavo

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]otar

3 years ago

Anonymous

3 years ago

[info]rogin

3 years ago

[info]otar

3 years ago

[info]rogin

3 years ago

[info]molokovoz

April 23 2009, 12:23:30 UTC 3 years ago

Щоби сподобатися Ющенку, українські олігархи постворювали благодійні фонди, які фінансують корисні речі.

[info]dali_bude

April 23 2009, 13:08:03 UTC 3 years ago

таки да :)

[info]logvynenko

3 years ago

[info]molokovoz

3 years ago

[info]ferike

April 23 2009, 12:29:37 UTC 3 years ago

Для мене великий плюс Ющенка - це сталість його дискурсу і невисокий (порівняно з конкурентами) рівень популізму. Це не та людина, яка роздаватиме гречку чи по тисячі гривень на рило. Навіть непопулярні свої ідеї Ющ відстоює незалежно від "барометрів громадської думки".

Наприклад, той-таки меморіал Голодомору. У короткочасовій перспективі це тільки великі затрати, падіння рейтингу і привід для насмішок. Але на довший термін цей проект просто необхідний, бо він відновлює нормальний стан речей: жертв національних трагедій треба вшановувати. Крапка. Це правило взагалі не повинне піддаватись сумніву в жодній недикунській країні. І те, що меморіал таки добудовано, незважаючи на шалену критику, допоможе це правило закарбувати в українському колективному розумі.

В економічній політиці Ющенко, на відміну від конкурентів, ніколи не обіцяв магічних перетворень за одну ніч і обережно ставився до банального роздавання грошей напередодні вибіорів. Усі роки президентства він повторював, у різних формах, улюблений принцип: "Не вчіть яблуню родити яблука - просто відженіть від неї свиней". Іншими словами, неможливо створити зверху "добробут" і "достаток" для всіх (особливо через ручне регулювання цін на м"ясо, цукор і бензин - альо, Юлько!). Але можливо створити умови для нормального розвитку продуктивних сил: зменшити податки для підприємців (це він зробив як прем"єр, запровадивши єдиний податок), залучити іноземний капітал (зокрема через скасування віз для громадян ЄС) і таке інше.

Дисклеймер: я не стверджую, що Ющ чесніший за інших або ефективніший у реалізації своєї програми. Можливо, він навіть не вірить у те, що декларує, і завчено видає однакові тексти по телевізору, а на ділі нічого не робить. Але як мінімум його дискурс правильний. Щоб потихеньку розв"язувати державні проблеми, треба почати з озвучення на найвищому рівні правильно поставлених запитань. На початку має бути стала (незалежна від кон"юнктури) доктрина: це - чорне, а це - біле. В Ющенка доктрина є, і вона мене як громадянку влаштовує. А в конкурентів такого нема й близько.

[info]b0ris

April 23 2009, 12:30:54 UTC 3 years ago

+пітсот

[info]wild_v

3 years ago

[info]angryxpeh

April 23 2009, 12:51:50 UTC 3 years ago

Году в 2011 многие нынешние противники Юща без особых проблем вспомнят все его достижения, станут молиться даже на пчел и будут ныть краской на заборах "Андреич, вернись!".
Ну если, конечно, с неба не прилетит метеорит, который упадет на кабмин и раду в момент их работы, чего ожидать (к огромному сожалению) не приходится.

Вообще, меня больше интересует вопрос другой: что ПЛОХОГО сделал Ющ. Мне кажется, он дает более очевидные результаты.

[info]raw_stick

April 23 2009, 13:14:12 UTC 3 years ago

Якщо розібратися, то найголовніший його гріх - "Вигнав нашу Юлю, а поставив замість неї чукчу!" Тепер вже нібито і Юля не наша, але Ющенко далі поганий.

[info]mamay_m

2 years ago

[info]nboyko

3 years ago

[info]schpop

April 23 2009, 13:20:05 UTC 3 years ago

скажу з позиції власної лікарської професії - зарплата на 240 гривень зросла, більше нічого не змінилося

[info]mrs_jk

April 23 2009, 13:27:01 UTC 3 years ago

Я би додала до цього, що він вгамував реприватизаційні апетити Тимошенко (коли йшлося про реприватизацію 3000? підприємств одразу після Помаранчевої революції)

Він наочно демонструє сімейні цінності.

Він дуже багато зробив для того, щоб українських сиріт забирали в родини, хоча, наскільки я розумію, далеко не все тут було продумано до кінця

Він підняв питання голодомору. І не його проблема, що комусь це не подобається. Ми маємо пам"ятати.

Він демонструє повагу до всього українського, а це те, чого багатьом з нас не вистачає.

Це речі дуже важливі у відновленні у суспільства почуття власної гідності та побудови людських довірливих стосунків, без яких суспільство не може прогресувати, бо без довіри спільна дія неможлива.

[info]berdychevsky

April 23 2009, 13:50:40 UTC 3 years ago

Передвиборча агітація?

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]orestk

3 years ago

[info]orestk

3 years ago

[info]raw_stick

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]maksymus

April 23 2009, 14:15:35 UTC 3 years ago

Помилкова постановка питання. Після Майдану та конституційних змін, Ющенко всього лише один з багатьох політичних гравців, який грає на своєму місці, як уміє. Будь-який політик є інструментом проведення наших інтересів.

Бо ми ж, нібито, громадяни, а не досужі глядачі в театрі, які ліниво цікавляться сценою. Тому питання слід ставити так: Що ми з вами, як громадяни, змогли, а чого не змогли зробити за ці кілька років?

Чи бачимо системні способи впливу на владу? Якщо ні, то в яких політичних акціях і на підтримку яких змін у нашому власному житті брали участь? За кого ми голосували на парламентських виборах? Які бажання і запити ставили своїм депутатам всіх рівнів? (Це ж наші обранці, наш вибір.) І т. д., і т. п. ...

А щодо Ющенка, як політика, слід ставити зовсім інше питання: чи задовольняє він наші політичні інтереси настільки, щоб проголосувати за нього та його політсилу наступного разу?

[info]dali_bude

April 23 2009, 14:24:10 UTC 3 years ago

Моє питання було чітке й конкретне: що Ющенко як президент зробив доброго. Я свідомо цим обмежився.

В питанні не підрозумівалося, що Ющенко і тільки Ющенко здатен щось змінити одноосібно. Я далекий від цієї думки. Але він особа і посада, тому питання, що зробив конкретно він, цілком коректне.

А щодо Ющенка, як політика, слід ставити зовсім інше питання: чи задовольняє він наші політичні інтереси настільки, щоб проголосувати за нього та його політсилу наступного разу?

Щоб задовольняти, треба щось робити.

[info]maksymus

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]dali_bude

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]irengloria

3 years ago

[info]maksymus

3 years ago

[info]indrih

April 23 2009, 14:28:24 UTC 3 years ago

Хм. Ни в коем случае не буду за него снова голосовать, потому как бед он натворил больше, чем добра. Позволю себе раскритиковать и некоторые Ваши пункты:

1. С одной стороны согласен, он этой теме уделил больше внимания. Но то, как он это сделал, вызывает удивление. Голодомор стал одной из тем для позиционирования Украины в мире, также этот вопрос был сильно политизирован. Мне кажется, что это цинично по отношению к памяти умерших.
Кроме того, он истратил на эту тему (например, на монументы) больше денег налогоплательщиков, чем на реальную помощь живым людям сегодня. Потому внимание к теме Голодомора я бы не записывал исключительно в его актив. Тут есть как позитив (забывать такое нельзя), так и негатив (устраивать пляски на костях также нельзя). Плюс один и минус один дают ноль.

2. Не сталкивался. В любом случае это плюс (ведь раньше вообще ничего подобного не было).

3. Популяризация украинского - согласен. С методами (за счет других языков многонационального украинского народа) - не согласен. Потому тут тоже +/-. Украинский можно поддерживать другими методами.

[info]mrs_jk

April 23 2009, 14:30:08 UTC 3 years ago

(устраивать пляски на костях также нельзя).
Скажите, а как, по-вашему, пляски на костях устраивает Ющенко? Я вижу, как это делают многие другие, но не он.

[info]indrih

3 years ago

[info]mrs_jk

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]polar_bird

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]polar_bird

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]polar_bird

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]pali_ka

3 years ago

[info]polar_bird

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]indrih

3 years ago

[info]melusyna

April 23 2009, 14:50:16 UTC 3 years ago

:)

от ти кажеш "перерахуємо усі варті пошани вчинки президента", але майже в кожному своєму коменті-відповіді критикуєш той позитив, який тут згадують.
твоя позиція і так зрозуміла, тому це опитування якесь необ'єктивне імхо

від себе скажу - я ітак за Ющенка, без розбору, без аргументів. просто за. я впевнена шо якби йому не ставили палки в колеса - твій список був більший ніж 3 пункти.

і впевнена шо з ним пов"язане і те, що моє життя за останні кілька років страшенно змінилося в позитивному плані (причому і морально, і матеріально і тд.)

[info]dali_bude

April 23 2009, 15:34:50 UTC 3 years ago

Re: :)

> але майже в кожному своєму коменті-відповіді критикуєш той позитив, який тут згадують.

Так, бо я хочу знайти той, який не викликає питань. Якщо мені скажуть "ющ класний тому що в нього парна кількість волосин на голові" - що мені, приймати таку відповідь?

> я впевнена шо якби йому не ставили палки в колеса

ой. Якби мені комп"ютер не ставив палки в колеса, я б уже став Білом Гейцом. На то я й програміст, щоб з палками боротися. А він на то й президент.

> і впевнена шо з ним пов"язане і те, що моє життя за останні кілька років страшенно змінилося в позитивному плані (причому і морально, і матеріально і тд.)

так думати дуже небезпечно.

[info]melusyna

3 years ago

[info]l_ocust

April 23 2009, 16:39:47 UTC 3 years ago

Я не понял сути вопроса -"те, щО він усе-таки доброго зробив" - назвать что сделал хорошего а что плохого?
По тому что я понял: открывайте сайт Президента - там засвитетельствовано в удобном читаемом виде килотонны того что сделал и делает Президент и его команда. Выбрать, наверное, из всего что-то очень важное, но и такого много...

[info]hantengry

April 23 2009, 17:52:01 UTC 3 years ago

Він зробив єдину річ за яку я йому щиро вдячний.
Відвадив мене і людей подібних мені від політики, вибрів і від всього того патріотичного лайна назавджи, спровадивши мене у внутрішню еміграцію де є лише сім'я, гори і улюблена робота.
За це я йому щиро вдячний і це не іронія а щира правда.
Тепер всі ті речі мене мало торкаються і не стоять на перепоні особистого щастя. Я думаю це круто.

[info]xeus_top_98

April 23 2009, 18:12:18 UTC 3 years ago

Вы попали в Топ-30 Зиуса!

Ваш пост написан настолько интересно, что вы попали в Топ-30 Зиуса самых обсуждаемых тем в Живом Журнале.
Это очень положительное явление. Пожалуйста, продолжайте в том же духе. © Зиус

[info]nboyko

April 23 2009, 19:02:51 UTC 3 years ago

Мне это понравилось

http://gorod.dp.ua/news/news.php?id=16655
Устроить сироту на родине, согласно запущенной под патронатом Президента Украины программе, можно путем национального усыновления или передачи его в приемную семью, под опеку или в детский дом семейного типа. С легкой руки Президента, демографические ресурсы страны из детских домов и интернатов в последние годы начали разбирать, как горячие пирожки - за это стали неплохо платить.

[info]kermanich

April 23 2009, 19:15:58 UTC 3 years ago

1. Підняття теми голодомору на національний та міжнаціональний рівень. Це справді важливо. Не буду пояснювати чому, бо про це багато написано і сказано.

- Скільки наших сучасників-українців пішли з життя чи виїхали з країни за часів цього "підняття"? Скільки грошей відмили на цьому чиновники та бізнесюки? Чому замість монументу, який ганебно добудовували за копійки гастарбайтери не побудована лікарня для дітей, на який піарилася дружина Ющенка? Де зібрані на неї кошти, що будують на виділеній не будівництво делянці у заповідному лісі?
І не варто казати, що це непов язані речі.

2. Матеріальна допомога молодим батькам. Відчув на власній шкірі. То було не десять гривень, і за ті гроші ми підлатали свою нору.

А я відчув, як важко було б мені з малою дитиною в Києві, якби не нормальна робота.

3. Популяризація українського. Я не зовсім розумію, яким чином конкретно Ющ це робив, ніяких політичних кроків я не пригадую, але багато друзів це твердять, тому хай буде.

Жодної популяризації мови у нормальному сенсі цього поняття - натомість, глухий кут протистояння із мільйонами мешканців південного сходу, та неписьменність серед молоді на будь-якій мові - як українській, так і російській. У есемесах навіть купа жахливих помилок.

4. ?

Тотальний популізм.
"Багаті допоможуть бідним"
"Сильний захистить слабкого"
5 мільонів робочих місць за рік, тощо.

Такого відвертого кидка країни не робили навіть попередники-політикани.

[info]wild_v

April 23 2009, 21:37:46 UTC 3 years ago

Та багато чого можна сказати...
Можна сказати, шо Ющ протистоїть ідіотам, які вважають, шо голодомору не було...

[info]indrih

April 23 2009, 22:47:19 UTC 3 years ago

а скільки їх взагалі і чи варто на них звертати увагу?

[info]mentbuster

3 years ago

[info]wild_v

3 years ago

[info]mentbuster

3 years ago

[info]wild_v

3 years ago

Previous
← Ctrl← Alt
  • 1
  • 2
Next
Ctrl →Alt →
Create an Account
Forgot your login or password?
Facebook Twitter More login options
English • Español • Deutsch • Русский…