?

Log in

No account? Create an account

Я много раз слышал от самых разных людей, что если протестующих… - Далі Буде. Бо ше так ніколи не було щоб ніяк не було. (с)

Dec. 19th, 2013

03:47 pm

Previous Entry Share Next Entry

Я много раз слышал от самых разных людей, что если протестующих несколько сотен, то митинг легко разгоняют, если протестующих сотни тысяч, то власть пугается разгонять, если протестующих миллион — власть сменяется. Ну и ничего подобного! Вот в центре Киева в неделю назад был, говорят, миллион, но власть не сменилась. А в 2004 году сменилась в течение недели, хотя народу на майдане было меньше.


Я теж після помаранчевої революції вважав, що "мільйон на вулицях Києва міняє владу за тиждень". Але тепер розумію, що влада міняється лиш тоді, коли державний апарат - особливо апарат силового примусу - перестає виконувати накази верхівки. Це ключовий момент ненасильницької революції, який робить її можливою. Міліціонери в масі відмовляються затримувати активіста, судді в масі відпускають мітингувальників за відсутністю складу злочину, прокурори в масі переключаються на розслідування злочинів діючих посадових осіб. Клерки в міністерствах та держустановах пачками не з'являються на робочому місці або саботують виконання інструкцій. З цього моменту злочинний режим стає колекцією безпомічних дідусів. Це підсвідомо розуміє більшість громадян - саме тому з таким запалом репостилися фейкові повідомлення, що якийсь-там підрозділ спецназу перейшов на наш бік. І при всій моїй гарячій нелюбові до Тимошенко її пропозиція про переговори опозиційної верхівки з офіцерами силових структур було найреальнішим, що я почув з революційної сцени.

Армію, мабуть, не треба особливо переконувати, та й цьоць з управлінь - також. Однак передумов переходу міліції на бік протестувальників немає ніяких. А саме міліція зараз є фундаментальним джерелом реальної влади регіоналів. Довгими роками в міліції тривала "зворотня селекція", внаслідок якої склад органів правопорядку якісно відповідає складу партії Регіонів. "Правоохоронців" не просто влаштовує те, як воно є сьогодні. Вони пам'ятають грузинський досвід і розуміють, що може відбутися з особовим складом після приходу до влади рішучих реформаторів. Навіть незважаючи на те, що у нас немає рішучих реформаторів. Те саме стосується інших двох компонентів репресивної команди Януковича - суддів і прокурорів. В них немає жодної мотивації переходити на бік народу.

Для чого тоді стояти на майдані, підсилювати громадянські структури? Не тільки тому, що зі зникненням Майдану "кожному фрукту прийде свій срок". Але й для того, щоб, коли станеться диво, українці були до нього готові.

Comments:

[User Picture]
From:hector_von_kyiv
Date:December 19th, 2013 09:56 am (UTC)
(Link)
Тобто вся мотивація майданування дедалі більше переходить у площину ірраціонального.
(Reply) (Thread)
[User Picture]
From:dali_bude
Date:December 19th, 2013 10:29 am (UTC)
(Link)
Чому мотивація, викладена в останньому абзаці, тобі здається ірраціональною?
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:hector_von_kyiv
Date:December 19th, 2013 10:31 am (UTC)
(Link)
Тільки останнє речення.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:dali_bude
Date:December 19th, 2013 10:35 am (UTC)
(Link)
Ну, під словом "диво" я маю на увазі не ангелів небесних, а якийсь фактор, про який ми не знаємо, або який ми не врахували, але який врешті спрацює на нашу користь.
(Reply) (Parent) (Thread)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 10:10 am (UTC)
(Link)
Кожна з недільних демрнстрацій здатна була б повалити владу. Але лідери опозиції досить слушно побажали уникнути жертв й не форсувати обставини. Наразі вони отримали нейтралітет силових структур й намагаються зібрати більшисть у парламенті. Здається їм це вдасться. Й це кращий з можливих сценаріїв.
(Reply) (Thread)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 11:09 am (UTC)
(Link)
А яким чином Майдан утримується так довго й технологічно? Оці утримувачі майдана й допоможуть зібоати більшисть.
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 11:16 am (UTC)
(Link)
олігархи
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 11:22 am (UTC)
(Link)
Я дмаю оппу, майдан та олігархів об*єднує спільна зацікавленність у ліквідації режиму автократії Януковича
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 11:40 am (UTC)
(Link)
Дивне питання. Навіщо членам коаліції потужний партнер. Бо Майдан сила, яку боїться влада і яка (Майдан) має спільний інтерес з олігархами.

Edited at 2013-12-19 03:40 pm (UTC)
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 11:56 am (UTC)
(Link)
Виявляє. Метушиться. Робить помилки. Своїх здає. Ви, як, передбачали здачу Попова, наприклад?
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 12:02 pm (UTC)
(Link)
Попов- гауляйтер столиці. Це дуже високопоставлена постать у будь-якій державній ієрахії. Й, головне, це месидж захисникам режиму, аби не дуже старалися. Якщо на це пішли, то справи в них погані
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 03:33 pm (UTC)
(Link)
Я все вам вичерпно пояснив. Але ви належите до категорії людей, які вважають, що вперте продукування песимистичних прогнозів й сіяння навколо зневіри це ознака розуму. Ви помиляєтесь.
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]
From:flakelviv
Date:December 20th, 2013 06:19 am (UTC)
(Link)
Більше того: станеться чудо і піде Азаров - прийде нове нічим не краще чмо.
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
(Deleted comment)
From:emiliozk
Date:December 19th, 2013 11:08 am (UTC)
(Link)
Можуть зібрати. Йолопам часто щастить. Режим наразі подобається лише Янковичу та його дітям. Знову ж таки, перспектива санкцій.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:dali_bude
Date:December 19th, 2013 11:44 am (UTC)
(Link)
Сонму держслужбовців режим теж подобається.

Андрій Ганусич
Я тут в Києві, добре знаю людей, які підтримують Майдан із Закарпаття. Тепер вони кажуть, що в області почалися беспрецедентні речі, яких вони не пам"ятають з 2004 року. Усі можливі і неможливі структури почали масові перевірки підприємців, які хоч якимось боком мають відношення до опозиції і Майдану. Штормлять по_чорному, находять фантастичні приводи. Друзі, я рідко прошу максимального репосту, але я знаю як ці люди допомагали нам впродовж цих тижнів. Наш губернатор навіть піариться на Майдані, який він демократичний і лояльний. А насправді каральна машина запущена! Я сам не знаю, що чекає мене після повернення в Ужгород.


Edited at 2013-12-19 03:44 pm (UTC)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:livejournal
Date:December 19th, 2013 10:16 am (UTC)

post

(Link)
Користувач diana_ledi посилається на ваш запис з post пишучи: [...] Оригинал взят у в post [...]
(Reply) (Thread)
[User Picture]
From:maksymus
Date:December 19th, 2013 10:29 am (UTC)
(Link)
Коли через багато-багато років ви пригадуватимете ці події, вам буде здаватися саме так — вийшло мільйон людей і влада разом змінилася. Це зсередини події, залученим видається все дуже повільним, бо хочеться всього і одразу. Щоб і мільйон на вулиці, і зміни влади.
(Reply) (Thread)
[User Picture]
From:d12k
Date:December 19th, 2013 11:22 am (UTC)
(Link)
я вижу нездоровый оптимизм и нездоровый пацифизм.
украинцы с их нездоровым пацифизмом похоже неизлечимы:(
(Reply) (Thread)
[User Picture]
From:eugnat
Date:December 19th, 2013 04:20 pm (UTC)
(Link)
Если бы Путин не проспонсировал, то все могло бы и закончиться хорошо...
(Reply) (Thread)
[User Picture]
From:dfaw
Date:December 19th, 2013 06:53 pm (UTC)
(Link)
Во первых миллиона не было , было 200 тысяч максимум
Во вторых майдан должен объденять, как только свобода начала громить Киев - стало ясно что больше и не будет
(Reply) (Thread)
[User Picture]
From:dali_bude
Date:December 20th, 2013 05:18 am (UTC)
(Link)
> Во первых миллиона не было , было 200 тысяч максимум

Між іншим, правда. Якщо взяти навіть весь Хрещатик від Бесарабки до Майдану, буде ще плюс 200 тисяч. Мільйон не набирається.

але то таке.
(Reply) (Parent) (Thread)